CM 3r-4t YAYOI KUSAMA ARRIBA A L’ESCOLA

Yayoi Kusama ha arribat a l’escola i ha vingut per a quedar-se un llarg temps. A Cicle Mitjà hem creat un projecte artístic en el que donem cabuda a totes les disciplines de les que disposem a l’àmbit artístic: plàstica, música i moviment-expressió corporal. L’hem obert les portes de l’escola de bat a bat.

Ho hem fet amb perspectiva de gènere, per donar visibilitat a una dona artista, per treballar la coeducació amb més profunditat i perquè l’obra d’aquesta artista és un raig ple de llum i color.

En aquest enllaç us deixem una ampla mostra de les propostes elaborades per les vostres filles i els vostres fills de 3r i 4t curs durant el trimestre. Tancarem el projecte el proper trimestre.