5è i 6è ous de pasqua

Els nens i nenes de 6è i 5è vam anar, l’últim dia de l’escola abans de les vacances de primavera, a la satalia a jugar i gaudir del magnífic dia que va fer. A més a més, un cop allà, ens vam trobar amb la sorpresa de trobar els camps plens d’ous amagats per tota la zona. Així doncs, ens vam posar a buscar entre totes i tots els ous que hi havia i més tard ens els van menjar.

A la tarda, tot el cicle va poder gaudir d’una pel·lícula amb les companyes i companys. Va ser un dia molt maco i divertit per acomiadar-nos de l’escola i dels companys i companyes per uns pocs dies.

Fins a la tornada!

Aquí podreu veure la resta de fotografies.