5è CUEME

Benvolgudes famílies,

Un any més, l’alumnat de 5è participa en el programa CUEME, el qual fomenta la cultura emprenedora i les competències bàsiques en el cicle superior d’educació primària. Durant un curs escolar, l’alumnat crea i gestiona una cooperativa escolar.

Tot just estem posant en marxa les nostres cooperatives, i un dels primers passos què hem fet ha estat crear el nostre equip directiu, format per tres càrrecs que s’han d’assignar obligatòriament: els de presidència, secretaria i tresoreria.

Aquí teniu una mostra de fotografies de les candidatures què han fet així com la campanya feta per formar part de l’equip directiu.