4t i Sant Jordi

Hola famílies!!

Ja sabeu que per a la Setmana literària no seguim els horaris de sempre, fem activitats relacionades amb Sant Jordi, des de  punts de llibre, roses, gaudir de la biblioteca, comprar llibres, les danses… és un no parar.  Ahir a la biblioteca de Joan Oliver vam fer la cloenda d’una d’aquestes activitats.

Durant la Setmana literària va venir un contaire a l’escola per explicar-nos alguns contes que ens van agradar molt, després però, ens va dir que ell també volia escoltar contes nostres, així que ens vam preparar uns contes per explicar-li un altre dia a l’escola i, com que li van agradar tant, ens va demanar anar a la bilbioteca per  a que els nostres companys i companyes i les nostres famílies  els poguessin veure també.

Tot seguit, us deixem unes imatges de totes les activitats de la Setmana literària que, vam donar per finalitzada ahir amb la cloenda a la bilbioteca. Esperem que gaudiu veient-les.