4t i els volcans de la Garrotxa

Hola famílies!!

Ahir, l’alumnat de 4t va matinar molt per anar a la Garrotxa, la zona volcànica de Catalunya. El viatge d’anada es va fer una mica llarg però un cop allà, ho van passar tan bé que es van oblidar. Amb la companyia dels guies van pujar fins al cràter del volcà Montsacopa, allà van escoltar les coses tan interessants que deien, coses que sens dubte recordaran i seran molt útils pel projecte. Després de dinar van baixar del volcà per tornar a l’escola. Aquesta vegada el viatge no es va fer tan llarg i alguns van aprofitar per fer una bona migdiada. Mireu  el recull de fotos!!