2nA MINERALEXPO

La classe dels geòlegs i geòlogues hem anat a veure l’exposició de minerals al Centre Cívic Cotxeres de Sants. Estem estudiant les roques i minerals i una oportunitat com aquesta no ens la podien perdre. Hem pogut veure i tocar molts minerals i aprendre moltes coses i obrir una geoda davant nostra que ha trigat a formar-se milions d’anys. Voldríem agrair al Joan Rossell, expert en minerals, la seva atenció per aconsellar-nos, enviar-nos materials i informació sobre minerals i portar-nos a l’escola una petita col·lecció de minerals. Alguns alumnes han tornat amb la família a la fira aquest cap de setmana. Moltes  gràcies per la vostra col·laboració en el projecte de la  classe.

Aquí teniu les fotos de Mineralexpo.