2n Dansa Ara

Aquest any l’alumnat  de segon curs ha tornat a participar a l’activitat d’Esport i  Dansa Ara que organitza l’Ajuntament de Barcelona. Després de molt de temps de treball i assaigs a l’escola amb la mestra de música i el mestre d’Educació física els nens i nenes de 2n han participat  en l’activat de dansa contemporània i break dance que ha reunit a 9500 alumnes de tota Barcelona en aquesta gran trobada al Palau Sant Jordi el dia 13 de març.

Vam gaudir molt de l’espectacle i ens ho vam passar molt bé. Gràcies famílies per venir-nos a veure.

Aquí podeu veure els vídeos.