SAMUEL DE 6è AL XX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Bona tarda famílies.

Avui, 5 de març de 2024, el nostre alumne de 6è Samuel Esteban Quirama Vélez, ha representat a la nostra escola en el XX Certamen de Lectura en Veu Alta en la categoria dels Timoners Aula Acollida Cicle Superior. L’acte ha estat a la Diputació de Lleida i han assistit en Samuel amb la seva mare i la mestra de l’escola Eva Martinez.

Samuel ha llegit un fragment de l’adaptació del llibre “L’anticlub” d’Àngel Burgas.

Amb aquestes activitats planificades des de l’escola promovem l’aprenentatge de la llengua catalana dels alumnes de Cicle Superior Aula Acollida. Evidències cientifiques avalen que quan toquem “la tecla” de la lectura, els aprenentatges augmenten en totes les àrees.

Seguim amb el treball de la llengua des de l’escola i agraïm la col.laboració i el compromís de les famíilies.

Salutacions

La direcció i tutora Aula Acolllida