RECONEIXEMENT CLUB VALENT PARDINYES 1r TRIMESTRE

Benvolgudes famílies de l’Escola Pardinyes.

Aquest divendres 15 de desembe durant el matí i al gimnàs de l’escola, ens hem trobat totes i tots per fer el RECONEIXEMENT DEL CLUB VALENT PARDINYES d’aquest 1r trimestre que s’acaba. Ha estat un acte molt bonic on hem cantat la cançó “Se buscan valientes” i l’Himne” de la nostra escola.

Hem entregat un diploma per classe amb el nom de les nenes i dels nens que no han sortit del CVP en tot el trimestre. Després hem anat a les classes i els alumnes han signat els diplomes i hem baixat al pati a jugar tots junts una estona més abans de dinar.

La directora de l’escola ha felicitat a les valentes i els valents que no han sortit del CVP i ha animat a tot l’alumnat a continuar esforçant-se en tenir un comportament correcte i en seguir complint la nostra Norma d’escola per tal d’aprendre més i millor i sentir-nos més segurs i feliços a l’escola.

Moltes gràcies a tothom per la vostra col.laboració i ganes en continuar treballant per un futur més bonic, saludable i harmònic.

Les mestres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *