L’ESCRIPTORA VALENCIANA, TERESA BROSETA, VISITA L’ESCOLA

Benvolgudes famílies 😆 ,

Avui dijous 9 de novembre hem tingut de visita a l’escola de l’escriptora valenciana Teresa Broseta. Des de la Institució de les Lletres Catalanes, es promou la cultura en diferents àmbits, en el nostre cas l’educatiu i escolar. La idea és generar espais de trobada entre escriptors i escriptores i infants i joves. Des de les tutories de 6è, 5è i 4t s’ha llegit de forma col·laborativa l’obra de teatre: NO PUGES A L’ANDANA. I s’ha preparat un entrevista per fer-li a l’autora i un joc concurs per equips en línia (menti.com) per demostrar tot el que hem aprés de l’escriptora i de la seva obra.

Ha sigut un esdeveniment molt interessant i divertit!!! Us deixem l’enllaç perquè li pugueu donar una ullada 😉