L’ESCOLA PARDINYES PARTICIPA A LA CODEWEEK (CI i CM)

La nostra escola ha estat present a la setmana de programació “CODEWEEK 2023”, que se celebrava del 7 al 22 d’octubre en format online i a nviell europeu.

Aquesta iniciativa promocionada per la Unió Europea (UE) té com a objectiu apropar la programació i el pensament computacional a l’alumnat.

Els nostres alumnes de Cicle Inicial i de Cicle Mitjà han treballat el llenguatge computacional en diferents grups interactius a partir d’uns reptes de la pàgina CODE.ORG.

S’han mostrat molt motivats i han après a dissenyar, programar i seqüenciar accions a partir d’aquest pensament computacional.