L’ESCOLA BRESSOL DE PARDINYES ENS VISITA!

Avui la classe d’I3 hem rebut una visita molt especial!

Ens han tornat a visitar els companys i companyes de l’Escola Bressol Municipal Pardinyes. El mes passat van venir a jugar i la trobada va tenir molt d’èxit, així que vàrem decidir que es podria repetir. Aquest cop però, abans de sortir al pati a jugar ens esperava una sorpresa a la biblioteca, la tècnica d’educació especial i una mestra han explicat i representat el conte: “L’ERUGUETA GOLUDA” d’Eric Carle. Ha agradat moltíssim, els nens i nenes estaven molt entusiasmats amb la història i la seva representació, a més, després hem estat cantant cançons de papallones.

Un cop ha acabat el conte i les cançons han anat a jugar al pati on han compartit diversos jocs, experiències i joguines. Com podeu veure a les fotos han estat jugant amb tricicles, motos, al sorral, al balancí, a la caseta, amb carretons, etc. Han tornat a gaudir moltíssim l’experiència, així que potser ens tornem a trobar. Ara ens toca als infants d’I3 anar a visitar als companys i companyes de l’escola bressol. En tenim moltes ganes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *