LA CARME ES JUBILA.

Avui ens acomiadem d’una figura que ha deixat empremta a l’Escola Pardinyes: la Carme, la nostra estimada mestra d’anglès, que ara es jubila. Però la Carme és molt més que una mestra; és una part fonamental de la història de la nostra escola.

La seva relació amb l’Escola Pardinyes va començar fa molts anys, quan ella mateixa era una alumna més a les nostres aules.

Anys després, va tornar a Pardinyes, aquesta vegada com a mestra. Amb la seva dedicació, passió per l’ensenyament i, en particular, el seu domini de l’anglès, va il·luminar les ments de generacions d’alumnes. La Carme no només ensenyava un idioma; transmetia curiositat, respecte i l’amor per descobrir noves cultures.

La seva implicació va anar més enllà de l’aula, assumint la important tasca de directora de l’escola. Des d’aquesta posició, va liderar amb visió, compromís i un profund coneixement de la comunitat educativa de Pardinyes.

Ara, la Carme tanca una etapa professional plena de dedicació. Se’n va amb el reconeixement i l’agraïment de tots els que hem tingut la sort de conèixer-la i aprendre d’ella: alumnes, famílies i companys.

Carme, moltes gràcies per cada lliçó, per cada moment compartit. Has estat una peça fonamental de l’Escola Pardinyes i el teu llegat perdurarà en la memòria de tots nosaltres. Gaudeix molt d’aquesta nova etapa!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>