INFANTIL A L’ESTACIÓ DE TRENS DE LLEIDA

Benvolgudes famílies d’Educació Infantil😊

El passat dijous 26 i divendres 27 d’octubre, les nenes i els nens d’I3, d’I4 i d’I5 hem anat a visitar l’estació de trens de Lleida. Aquesta visita ens ha servit com a punt de partida pel treball del nostre projecte “El nom de la classe”. Hem observat les vies del tren (inclús un gat que hi passava per sobre), les rampes per accedir a l’estació  (que de vegades pugen i de vegades baixen…), les taquilles per adquirir els bitllets de tren, els panells amb els horaris d’arribades i sortides dels trens…Hem vist marxar un tren on pujaven persones amb maletes apunt per viatjar. També hem vist màquines expenedores de bitllets i hem pujat a una escala mecànica…Ens hem pogut fer una foto de grup en una escultura amb les lletres molt grans de la paraula Lleida, que és el nom de la nostra ciutat. Hem anat i tornat a peu ja que l’estació està molt aprop de l’escola, aquí a Pardinyes.

Ara, a la classe, less nenes i els nens amb l’ajut de la mestra, farem una pluja d’idees de totes les coses que hem vist i votarem per tal de triar el nom de la nostra classe. Triarem el nom que hagi obtingut  més votacions. A l’escola ens agrada parlar i expressar les nostres idees de manera pacífica i per tal de fer el registre de totes les aportacions, hem fet uns llistats amb totes les propostes.

Ens ha agradat molt anar tots junts a l’estació de trens de la nostra ciutat. Tornant cap a l’escola comentàvem…i perquè no fer un petit trajecte en tren a alguna població propera a la ciutat? Farem propostes i decidirem…

Una abraçada

L’equip de mestres d’Educació Infantil

Si cliqueu sobre la imatge podeu veure les fotos