El Lleida Esportiu a l’escola!

Avui dijous, 23 de novembre, els alumnes més grans de l’escola (5è i 6è) han rebut la visita de dos jugadors del Lleida Esportiu, equip líder de la 2a RFEF, el capità blau Roger Figueras i el darrer fitxatge Javi Robles.

Els jugadors han respost a totes les preguntes que els han adreçat els infants, han signat autògrafs i han fet un partidet al pati.

El club de la Terra Ferma ha regalat a l’escola dues pilotes del Lleida Esportiu i ha repartit entrades per assistir al proper partit al Camp d’Esports contra l’ANDRATX C.F. el diumenge, 26 de novembre a les 12:00h.

L’escola els ha agraït la visita amb el visionat del vídeo de l’Himne de l’Escola Pardinyes i ha convidat als jugadors a formar part del Club Valent Pardinyes.

Molta sort el diumenge!!! I a pel títol de lliga!!!