CARNETOLTES 2024

Benvolgudes famílies !!
Durant aquesta setmana del 5 al 9 de febrer hem realitzat múltiples activitats relacionades amb el Carnaval. El Rei Carnestoltes va arribar a l’escola el dia 5 de febrer amb tres consignes a complir durant la setmana.

Dijous vam esmorzar al pati tots junts, i vestits amb pijama, pa amb oli i sucre/sal i cacau. També vam ballar i fer gresca una bona estona.

I divendres durant el matí tots els cursos hem realitzat tallers per confeccionar el nostre complement per la Rua de la tarda pel barri. Durant el matí ha plogut i no hem pogut sortir al pati però després durant la tarda ha sortit el sol i hem pogut fer la Rua pels voltants de l’escola.

Després les nenes i els nens de Cicle Superior (5è i 6è) ens han fet una demostració de BATUCADA al pati. Durant unes setmanes, els dilluns i els divendres, ha vingut l’Emili, que és un professor de l’entitat musical Orfeó de Lleida, i ha ensenyat als alumnes de CICLE SUPERIOR a tocar en una batucada amb instruments de percussió (tambors). Moltes gràcies Emili per aquestes sessions tan emotives i plenes de coneixement musical.

Us desitgem bon Carnaval i ens retrobem el dimarts 13 de febrer ja que dilluns 12 és un dia de lliure disposició a la nostra escola.

Mireu les fotos i videos d’aquests dies!!!

FOTOS I VÍDEOS DE LA SETMANA DE CARNAVAL I RUA