BATUCADA A CICLE SUPERIOR

Segur que ja hi ha alguna família que, recentment, hagi passejat pels carrers de l’escola i hagi preguntat: D’on surt aquest so de batucada? Doncs sí! som nosaltres!!! L’alumnat de cicle superior aquest trimestre ha començat un taller de Batucada que farà a una de les sessions de música amb la col·laboració de l’Orfeó Lleidatà. Cada curs té una sessió setmanal de batucada: el dilluns és el torn dels alumnes de cinquè i el divendres el torn dels de sisè. Hem començat amb molta il·lusió! Quin ritme que té el nostre professor Emili. Cada alumne ha escollit l’instrument de la batucada que més li agrada (agogó, tambourine, chocalho o surdo) i l’apendrà durant tot el trimestre per convertir-se en uns experts d’aquell instrument.

Esperem poder-vos fer un súper concert ben aviat!!!
Clicant a l’enllaç podreu veure la resta d’imatges i vídeos!!