General

L’Univers

A tercer fa uns dies que estem treballant en el projecte de l’Univers i ara ens hem embarcat en una nova aventura sumant-nos al programa educatiu organitzat per l’Agència Espacial Europea (ESA).   Hem conegut a en Paxi, el personatge que serà el nostre guia per tal d’anar superant els reptes i les missions encomanades […]

L’Univers Llegeix més »

PLA LECTOR P4 C ANTONIA

Aquesta setmana ens ha explicat el seu conte l’Antonia!!! L’Antonia ha preparat a casa seva el conte de la Ventafocs. Per tal d’explicar-ho als seus companys/es es va posar la disfressa de la princesa Ventafocs i unes sabates de taló i també ens va portar el conte, el qual ens va agradar molt perquè si

PLA LECTOR P4 C ANTONIA Llegeix més »

PLA LECTOR P4 C ALEXA

El dilluns és un dels dies més esperat per els nens i nenes de la classe, ja que és el dia que un company/a ens explica un conte!!! Aquest cop li ha tocat a l’Alexa, ella ha preparat i ens ha explicat el conte de “Hansel i Gretel”. Per fer-ho ha portat el conte amb

PLA LECTOR P4 C ALEXA Llegeix més »

SALADAR EN FLOR

Hola a tots i totes! La primavera ja ha arribat i aquest any els nens i nenes de Cicle Superior hem volgut ambientar la decoració del nostre passadís amb un dels fenòmens més típics de la nostra zona: la floració dels arbres fruiters. A continuació us deixem un petit vídeo amb el resultat. Esperem que

SALADAR EN FLOR Llegeix més »

Aprenem a fer videojocs

Aprofitant que tenim un company de 4t que sap com crear videojocs, li hem demanat que ens fes una petita classe per a que ens ensenyés com fer-ne un. El nostre company a través del meet ens ha explicat i ensenyat com ha creat el seu propi videojoc. Ho ha fet molt bé! Hem après

Aprenem a fer videojocs Llegeix més »

Equipament al pati nou

L’AMPA de l’escola ens ha instal·lat nou equipament per al pati nou. Els nens i les nenes estan súper contents, però això no és tot, encara han d’arribar més coses per equipar la zona. Volem donar les gràcies a la junta de l’AMPA, com sempre col·laboren molt amb el centre i això sempre és en

Equipament al pati nou Llegeix més »

P4 i les Bee Bot

Aquesta setmana passada els nens i nenes de P4 vam fer servir les Bee bots, una mena d’abelles robot, en un taller d’Innovamat. Havíem de pensar diferents itineraris per fer arribar l’abella on volíem, i donar-li les diferents ordres. Era molt emocionant veure si ho aconseguíem o no… Així treballem la direccionalitat, la programació, la

P4 i les Bee Bot Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut