JOCS PEL PATI
Volem agrair a la junta de l’AMPA la compra i instal·lació de nous jocs i materials pels patis de l’escola. De ben segur els nens i les nenes en podran gaudir els propers cursos. Moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volem agrair a la junta de l’AMPA la compra i instal·lació de nous jocs i materials pels patis de l’escola. De ben segur els nens i les nenes en podran gaudir els propers cursos. Moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola a tots i totes, Abans de tancar les portes de l’escola, no volíem perdre l’oportunitat de deixar-vos veure el producte final que l’alumnat de 5èC ha fet a partir del seu projecte: TV SALADAR. Aquest és un petit programa de telenotícies creat des de zero pels nens i nenes. Ells i elles han fet
PROJECTE TELENOTÍCIES 5èC Llegeix més »
Hola a tots i totes, Abans de tancar les portes de l’escola, no volíem perdre l’oportunitat de deixar-vos veure el producte final que l’alumnat de 5èB ha fet a partir del seu projecte: TV SALADAR. Aquest és un petit programa de telenotícies creat des de zero pels nens i nenes de 5èB. Ells i elles
Benvolgudes famílies, La Iolanda Gòdia (fotògrafa) ens ha fet arribar les fotos del dia de les Orles. Com sempre volem agrair-li la feina feta ja que ho fa de manera totalment altruista. Mil gràcies Iolanda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FOTOS ORLES
FOTOS ORLES 2021 Llegeix més »
L’alumnat d’infantil ha preparat una adaptació del conte De què fa gust la lluna? de Michael Grejniec tot combinant la narració i diferents cançons. Esperem que us agradi! CLICA AQUÍ Bon estiu!!!!
“DE QUÈ FA GUST LA LLUNA?” Llegeix més »
El passat 3 i 4 de juny del 2021, l’alumnat de 6è va poder gaudir del viatge de final de primària a Port Aventura World!!! Van ser dos dies molt intensos i divertits que, de ben segur, els costarà d’oblidar!!!! Us deixem algunes imatges!! CLICA AQUÍ
PORTAVENTURA WORLD – SORTIDA 6è Llegeix més »
Un any més, la Iolanda Gòdia, mare de l’escola i fotògrafa de professió, ha vingut a l’escola i ha fet les fotos dels diferents grups del centre. Les podreu veure i descarregar des del següent enllaç: FOTOS GRUPS Donem les gràcies a la Iolanda per dedicar-nos el seu temps i la seva professionalitat.
FOTOS GRUPS ESCOLA CURS 20-21 Llegeix més »
Aquesta setmana li ha tocat explicar-nos el conte a l’Àxel! Ens ha explicat la història d’un gat i uns gossos i les seves fabuloses aventures. Per fer-ho ens ha portat un conte i un escenari molt bonic per representar la història, que va preparar i elaborar amb la seva família. També ens va deixar mirar
PLA LECTOR P4 C – ÀXEL Llegeix més »
Com cada setmana els dilluns és l’hora del conte a la classe i la setmana passada ens va explicar el seu conte el Josep, va escollir un conte del superheroi “Spiderman”!!! Per fer-ho es va disfressar del personatge i també ens va portar un nino petit perquè el poguéssim veure i tocar. Vam estar parlant
PLA LECTOR P4 C JOSEP Llegeix més »