SORTIDA A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ
Divendres 14 d’abril els nens i nenes de tercer vam fer una sortida relacionada amb el projecte a l’Espluga de Francolí . Allí vam visitar les coves i vam fer un taller on vam construir una cabana i vam pintar la nostra pròpia pintura rupestre. Va ser un dia genial en el que, a més […]
SORTIDA A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ Llegeix més »







