General

SORTIDA AGRAMUNT

Hola famílies! El  dimarts 7 de març  els de 4t vam  fer la sortida a Agramunt relacionada amb el nostre projecte de l’àmbit 2 “Charlie y la fábrica de chocolate”.  Vam anar  a veure la fàbrica I el museu de Torrons Vicens i la Xocolateria Jolonch. Al museu  vam veure  els estris que feien servir

SORTIDA AGRAMUNT Llegeix més »

TALLER DE TORREJAS

A l’aula d’acollida hem rebut la visita de la Keyla, la mare de la Sofia. Ens ha explicat costums i tradicions de Venezuela. Hem tingut la sort de compartir una recepta típica del seu país, las torrejas. Gràcies per venir. FOTOS

TALLER DE TORREJAS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut