LA MARE DE L’ÈRIC ENS HA EXPLICAT UN CONTE!! 2nC
Aquest dimarts, dins de les activitats de lectura que realitzem a l’escola, ha vingut la mare de l’Éric i ens ha explicat el conte “QUE VENEN ELS PIRATES!”. AQUÍ podeu veure un recull de fotos. Ens ha agradat moltíssim!! Moltes gràcies Mireia!!
LA MARE DE L’ÈRIC ENS HA EXPLICAT UN CONTE!! 2nC Llegeix més »








