PROPOSTA SETMANAL PER P-4 ( 11 de maig al 15 de maig)

Hola estimats elefants i families!!

Com esteu? Heu començat a sortir  alguna estoneta  a passejar pel carrer?

Recordeu que ho podeu fer en la franja horària que us correspongui i sempre ben protegits.

Ens hem de continuar cuidant molt!!

Aquesta setmana celebrem Sant Ponç (11 de maig) la mel, les confitures (mermelades ) i les herbes aromàtiques són  les protagonistes durant aquesta diada.

Proposta 1

FEM MELMELADA ?

Netejar molt bé les mores amb aigua. Un cop netes i escorregudes, posar-les en una cassola.

melmelada de móres- recepta fàcil epr fer amb nensmelmelada de móres

Amb el foc ben alt, coure les mores remenant sense parar i aixafant-les de mica en mica perquè vagi sortint el suc, fins que es torni tot d’un color vermellós. Les mores s’han d’anar desfent, però per fer-ho més ràpid es pot triturar la pasta amb  la batidora.

Afegir el sucre, el suc de la llimona, la pell de la llimona (que prèviament hem ratllat de manera que quedi  molt fineta i en trossos molt petits) i un got d’aigua, i remenar-ho tot a foc molt lent durant uns 20 minuts.

Amb la melmelada calenta, omplir els pots fins dalt de tot i tapar-los. Deixar-los de l’inrevés fins que es refredi la melmelada i aleshores ja es poden guardar a la nevera.

Proposta 2

PARTS DE LA PLANTA

Si voleu conèixer les diferents parts que trobem en una planta podem veure el video que us deixem a continuació

Ara que ja sabeu que les plantes tenen arrel, tija, fulles i algunes una flor amb pètals . Què us sembla si busqueu una planta que tingueu a casa i identifiqueu les seves parts. Recordeu que l’arrel no la podreu veure perquè està sota terra.

Us convidem a fer un dibuix  d’una planta i escriure el nom de les seves parts. Els papas us poden escriure el nom en un full a part i vosaltres les copieu.

Segur que sortiran dibuixos ben bonics!

Proposta 3

FEM UN DIBUIX DEL NOSTRE COS

Us recordeu del “Sóc  jo” que feiem  a l’escola amb l’ajuda de l’Esther?  Es tractava de fer un dibuix del vostre cos , de vosaltres mateixos/as intentant pensar i dibuixar cadascuna de les parts del nostre cos. Us animem a que ho feu fixant-vos molt bé .

Proposta 5

M’ENDEVINES?

Us proposem un recull d’endevinalles per tal que, amb l’ajuda dels pares i mares, pogueu pensar i arribar a endevinar de quin animal es tracta.

Endavant!!!

MOLT BONA SETMANA!!!

Rosa i Pilar

1. Rosa

M’alegro moltíssim!!! Aquesta és la idea de les propostes setmanals ,que els nens i nenes continuÏn aprenent i divertint-se.
      Gràcies a vosaltres.
      Cuideu-vos molt.

Rosa

1. Raquel (madre de Axel)

Gracias Rosa por las propuestas, a Axel le gusto mucho aprender lo de las partes de la planta me cuesta mucho enseñarle debido al Catalán, pero vamos aprendiendo.

1. Rosa

Gracias a vosotros Raquel y familia!!
      Me alegra mucho ver que Axel está motivado y disfruta con las propuestas semanales. esa es la intención
      Cualquier duda, que tengas, tengáis, no dudéis en preguntarnos. Estamos en contacto a través del correo y de las llamadas telefónicas.
      Un fuerte abrazo familia !!!
      Rosa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *