PROPOSTA DE TREBALL P3 (del 11 al 15 de maig)

Hola cargols com esteu?

Ja m´heu dit molts que heu sortit a passejar pel carrer, perfecte però sempre amb precaució.

Aquesta setmana celebrem SANT PONÇ, on són protagonistes les melmelades, les fruites confitades, la mel, les herbes medicinals, les plantes aromàtiques…

Aquest any no ho podem celebrar a l´escola però us proposem unes activitats per fer-les amb la família.

1.  CONTE DEL CARGOL I L´HERBA  DE POLIOL

Després d´escoltar el conte digues al pare o a la mare quins animals han sortit.

2. CONEIXEM LES FLORS I LES PLANTES AMB LES 3 BESSONES

Mireu i escolteu aquesta història sobre les flors de l´àvia de les 3 bessones.

Després dibuixa una flor o una planta que tinguis a casa, si no en tens pots dibuixar una que surti en el vídeo.

3. FEM UN SUC DE TARONJA

És molt fàcil només necessites:

3 taronjes, una mica de sucre, una espremedora, un ganivet  i un got.

Si vols ho pots acompanyar amb una torradeta de pa i mel o melmelada ummmm, bon profit!!

4. A RETALLAR

Us convidem a retallar qualsevol paper fent un camí marcat en retolador, així podreu seguir millor amb les tisores.  Retallar és divertit però heu d´anar en compte amb les tisores, ja ho sabeu, com us deiem sempre a la classe!!

5. JUGUEM AMB ELS NÚMEROS

Els números protagonistes són el 1, 2, 3. Dibuixeu-los en un paper, els podeu resseguir, pintar i després jugar: enganxeu tantes agulles d´estendre com indiqui.

Que tingueu bona setmana!!

Susana i Marta