Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència – Escola

L’11 de febrer es celebra el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència per promoure la participació plena i en condicions d’igualtat de les dones i les nenes en l’educació.

Per aquest motiu, des de l’escola, hem preparat unes activitats a l’Smart Classroom, perquè tot l’alumnat conegui aquesta realitat.

Han pogut conèixer un seguit de dones científiques famoses amb una activitat amb codis QR.

A més a més, els més petits han conegut la vida i obra de la Jane Goodall, i han fet activitats de Realitat Augmentada sobre els ximpanzés.

També han pogut jugar a un joc per trencar els estereotips de gènere, on s’ha d’endevinar qui ha inventat diferents objectes al llarg de la història, un home o una dona. Clicant l’enllaç podeu jugar.

Inventor o inventora?