DENIP 2023 – Escola

Per celebrar el Dia Escolar de la No-violència I la Pau (DENIP), els alumnes han fet uns núvols amb la paraula PAU amb tots els idiomes que es parlen a l’escola, guarnits amb diferentes frases que acompanyen aquest sentiment universal.

També, durant tota la setmana, a l’Smart Classroom, hi haurà una exposició amb diferents activitats relacionades amb aquest tema. Podem trobar des de trencaclosques amb la imatge del “colom de la pau” de Picasso, passant per activitats amb realitat augmentada, un joc amb codis QR per conèixer millor als Premis Nobel de la Pau, una activitat interactiva amb Makey Makey sobre el conte del “Peix irisat”, i fins i tot un racó on relaxar-se escoltant música de diversos artistes que van cantar per un món millor.

Aqui podeu veure el conte del “Peix Irisat“, amb les veus dels alumnes de 6è.

Clicant aquí podeu escoltar la Playlist de “Cançons per la Pau”