Benvolgudes famílies,
El passat 19 de juny vam celebrar la festa de final de curs amb diferents actes: el ball d’en Verntallat, els jocs que va preparar 6è per l’alumnat del centre, menjar un gelat, el ball de la Menjalletres i els comiats de l’Anna la cuinera, la Bet i l’alumnat de 6è.
Per veure les fotografies, feu clic a l’enllaç.

