Contacontes de Nadal

Abans de començar vacances,  van venir la Ma. del Vilar i la Rosa M. , dues mestres que havien treballat molts anys a l’escola Verd,  a explicar-nos molts contes.

Us expliquem  diferents anècdotes :

A Educació Infantil,  la Ma. del Vilar, ens va explicar un conte molt divertit escrit en  anglès!! Sort que ella en sabia molt!.

Els alumnes de primer vam escoltar contes que ens va explicar la Rosa Maria. Que bé que  ens ho vam passar !!

Els nens i nenes de 2n i 3r, un conte del Perú vam escoltar.  Quin privilegi conèixer aquesta història, gràcies Rosa Ma.

A les classes de 4t, ens van explicar un conte d’uns nens que no estaven gens contents amb el regal del Pare Noel i van ser enviats al país dels Gnoms. Aquesta història, ens va ensenyar que hem d’estar contents amb el que tenim!

A Cicle Superior, amb la Maria del Vilar, vam recordar contes que ella ens havia explicat de ben petits. Quins records !!!!

Per acabar, un tastet de fotos  d’aquells bons moments compartits.

Moooooltíssimes gràcies per tornar a l’escola !!!  Fins quan vulgueu !!!