Recomanacions de llibres per a les famílies

Regalar llibres i que ens en regalin sempre és una bona opció. Per al nostre aniversari, perquè n’han publicat un altre de la nostra col·lecció preferida, perquè ens ha cridat l’atenció un de molt bonic de l’aparador d’una llibreria…  i per a mil motius.

Per això, si aquestes festes penseu fer algun regal, pensem que no hi pot faltar un bon llibre.

La Sílvia (mare i llibretera de l’escola) conjuntament amb les mestres i els mestres escollim les novetats de la temporada que són més interessants i boniques perquè les coneguin les famílies de l’escola. El dimarts a la tarda les vam convidar a berenar, van poder escoltar les recomanacions i remenar una pila de llibres. Esperem que tothom en trobés algun d’especial!

Pels que no vau poder venir, aquí en teniu la guia. Està formada per cinc apartats i cadascún té llibres per a totes les edats, ordenats des dels lectors que encara no llegeixen fins als que llegeixen molt bé.

Recomanacions de Nadal 2018

Bones lectures!!