Projecte Tintín 1r A i 1r B

El dimecres passat dia 30 d’octubre va venir a la biblioteca de l’escola un senyor que es deia Salvador i és un tintinòfil. Ens va explicar moltes coses sobre en Tintín i els seus amics.

Portava una maleta plena d’objectes relacionats amb les aventures de Tintín: el pèndol del professor Tornassol, dos Milús, un coet, l’escafandra d’en Tintin quan va per sota l’aigua, el sextant i la gorra del capità Haddock i també el llibre de renecs del capità.

Ens ho va explicar tot fent servir diferents vinyetes dels còmics de Tintin.

Portava també una mandolina i ens va cantar una cançons d’en Tintín i altres personatges de còmic.

En Salvador sabia moltes coses d’en Tintin. Semblava que s’hagués llegit els seus còmics moltes vegades. Li agraden tant que fins i tot duia la samarreta i la gorra d’aquest personatge.

Vam aprendre moltes coses que no sabíem. Ho va explicar molt bé i ens va agradar molt que vingués a l’escola.

Aquesta activitat va servir  com a  presentació del Projecte de Tintín que farem els nens i nenes de Cicle Inicial.