Projecte sobre l’aigua

Els alumnes de 6è A hem estat preparant un projecte de l’assignatura de Global Scholars que aquest any tracta sobre l’aigua.

Tot va començar pensant idees pel projecte que hauria de beneficiar la comunitat. Ens vam dividir en tres grups per pensar una idea cada un, llavors vam decidir netejar els carrers de la ciutat de Girona per després poder-los conscienciar que el que es tira pot anar a parar als rius i mars.

Per dur a terme aquest projecte vam fer un correu electrònic a en Josep Maria i en Joan, de la Brigada Activista del Salabret (Una associació on netegen el medi ambient) per si ens podien ajudar.

Finalment ens van contestar dient-nos que sí, però que haviem de portar uns guants de jardineria per recollir la brossa i que ells portarien la resta de materials. Vam pensar que era una bona activitat i vam convidar al grup B, per si ens volien ajudar.

Quan va arribar el dia, abans d’anar a netejar, ens van fer una xerrada sobre el que es dedicaven i el que està passant actualment. Seguidament ens van fer un Kahoot, vam anar a esmorzar i després vam anar a netejar el parc Central on vam trobar moltes burilles, llaunes, plàstics, ampolles, etc. Amb la brossa que vam trobar, vam fer un cor trencat, el vam fotografiar i n’hem fet cartells. Esperem que serveixin per que sigueu conscients.

Alumnes de sisè