Projecte ocells: Fem murals

Aquest trimestre els alumnes de 1r i 2n estem fent un projecte sobre ocells. Una de les activitats del projecte ha sigut fer un mural. Vam fer grups amb alumnes de primer i segon barrejats. Cada grup tenia un ocell. Havíem de classificar unes frases segons si parlaven de la descripció, l’hàbitat, el nom , el nom científic, la reproducció o l’alimentació. També teníem una imatge de l’ocell que ens havia tocat. Quan ho vam tenir classificat ho vam enganxar en una cartolina, hi vam posar el títol i ho vam decorar. Quan vam acabar vam penjar els murals al porxo.

Estem aprenent a treballar en grup i cada vegada ens surt millor. Alguns grups van treballar bé en equip. A d”altres grups hi havia gent que manava molt o ho volia fer tot. Però el més important és que ens ho vam passar bé i vam aprendre a moltes coses sobre l’ocell que ens va tocar. Ara només ens queda explicar-les als nostres companys de classe. I recordeu que encara sou a temps de veure’ls!