Projecte ENS AGRADA LLEGIR

Aquest és un projecte on hi han participat les famílies de 3r de l’escola que consisteix en fomentar la lectura d’àlbums il·lustrats.

Cada família ha buscat un conte i l’ha preparat conjuntament pares, mares, fills i filles per venir-los a explicar als companys de classe. Hem pogut gaudir de maneres ben originals d’explicar un conte, ha estat una experiència que als alumnes els ha encantat.

Voleu veure el record de totes aquestes lectures?

La família de l’Aniol havia de venir durant el confinament, i com que no ha pogut ser… ens ho ha fet de manera virtual perquè en puguem gaudir igualment! És fantàstic, no us ho perdeu! El teniu aquí sota: