Novetats a la biblioteca de la fada Violeta

Sovint quan comencem un nou curs hi ha novetats, i aquest 2016 n’hi ha força a la nostra biblioteca. Es veu que aquest estiu la fada Violeta ha capgirat tots els llibres perquè ens els hem trobat tots en prestatges diferents!

fada-color

Però a més a més, ens n’hem trobat de nous. Aquí teniu les instruccions per veure’ls, si us pica la curiositat, tot i que sempre és molt millor fullejar-los en directe. Veniu els dilluns i els dimecres a l’hora del pati! Cada mes tindrem novetats!

INSTRUCCIONS:

Aneu al web de l’escola, fixeu-vos que a la dreta teniu una columna plena d’icones, doncs cliqueu a enllaços d’interès. Busqueu i cliqueu sobre la imatge del CATÀLEG BIBLIOTECA ESCOLA VERD. Aquí dins, a banda de poder consultar tots els llibres que es troben a la nostra biblioteca, també hi ha Guies de lectura. Si cliqueu sobre les NOVETATS DEL MES DE SETEMBRE DEL 2016 podreu xafardejar els llibres nous d’aquest mes.