Mini va al colegio

Mini va al colegio és la història d’una nena, la Mini, que va a l’escola per primera vegada. La Mini és molt alta i ha de decidir a quina escola vol anar. Té un germà gran una mica entremaliat però que té moltes idees. La seva iaia és molt sensible i fa uns vestits mooolt “bonics”. La Mini està angoixada per la mestra que li tocarà perquè el seu germà li diu que les mestres de 1r  s’enfaden molt.

Aquest llibre ens l’ha llegit la mestra a classe i ens ha agradat molt, us el recomanem. La història és molt guai i les il·lustracions són molt divertides.

Us agradaria llegir-lo? Doncs el teniu a la biblioteca de l’escola!

Nens i nenes de 2n