La practicant de 3r

DSC04721Aquest curs els nens i nenes de 3r hem tingut la Mireia Font fent pràctiques a la nostra classe durant el segon i el tercer trimestre. Volíem saber coses d’ella, per això li hem fet una enquesta.

1. Quants anys tens? 21 anys
  2. Quina és la teva afició més gran? M’agrada moltíssim viatjar, veure nous llocs i els edificis importants.
  3. Quin és el teu talent? Ui! També és difícil, no sé… em sembla que encara l’he de descobrir.
  4. A quina escola anaves quan eres petita? Anava a l’escola del meu poble FEDAC Prats.
  5. Tota la vida has somiat ser mestra? Sí, quan era petita m’agradava agafar les nines, les posava a la paret, agafava una pissarra i els hi explicava els deures que tenia.
  6. Havies anat a alguna altra escola abans? Sí, he estat a l’escola on jo vaig anar de petita, a una altra del poble del costat, i a Palafrugell.
  7. Si no haguéssis pogut ser mestra d’anglès que hauries fet? Difícil pregunta, perquè sempre he volgut ser mestra. Si sapigués tocar la guitarra (que m’agradaria saber-ne) potser faria música.
  8. Tens algun altre ofici que no sigui ser mestra? Estic fent de monitora en un casal d’estiu.
  9. T’agrada fer classes i estar amb els nens? Per què? Sí, és el que m’agrada més de tot.Quan arribo a casa i estic tota sola m’avorreix una mica.
  10. Has après coses de nosaltres? Sí, moltes. A tenir paciència, a passar-m’ho bé… i sempre ho tindré dins del meu cor.
  11. T’han agradat les excursions que has fet amb nosaltres? Sí, han estat molt divertides.
  12. Què és el que t’agrada més de l’Escola Verd? Vosaltres. Perquè sense els nens i nenes l’escola seria molt trista.
  13. Tu creus que podràs anar a la millor escola del món (per tu)? No sé si aniré a la millor escola, però a la quew vagi intentaré fer-la la millor del món.
  14. Quan tinguis fills aniran a la mateixa escola que tu? No ho sé, depèn d’on visqui i de l’escola on treballi. Si treballo al costat de casa sí
  15. T’agradaria anar a aprendre anglès a un altre país? A quin t’agradaria anar? Sí, m’agradaria moltíssim. A Londres, que és una ciutat molt maca, o Irlanda, o Nova York.
  16. Quin és el teu preferit…

Menjar: espaguettis a la carbonara      Color: rosa     Número: set      Assignatura: anglès

Llengua: anglès i el català

Moltes gràcies Mireia.