La fira de Global Scholars

Els alumnes de 6è de l’Escola Verd vam fer una fira d’un projecte anomenat Global Scholars.

QUÈ ÉS GLOBAL SCHOLARS ?

Global Scholars és un projecte que es fa cada any amb el curs de sisè i a on participen diferents escoles del món.

PER QUÈ VAM FER AQUESTA FIRA?

Perquè els de 3r i 2n aprengessin a no contaminar el món i ser responsables amb el menjar.

QUÈ VAM FER A LA FIRA?

A la fira vam fer diferents parades, en total sis. Cada parada durava 10 minuts. En elles els explicàvem coses sobre el menjar i la contaminació que causa.

ENS HO VAM PASSAR BÉ?

Ens ho vam passar molt bé i ens vam divertir molt. També vam aprendre moltes coses. Esperem que els alumnes de 2n i 3r també!

Aquí teniu un enllaç a la presentació que hem fet per compartir amb els companys de Global Scholars.

Classe de 6è