Jornada de portes obertes 2024

Ja tenim data per a la jornada de portes obertes d’aquest any: serà el dilluns 4 de març a 2/4 de 4. S’acosten uns mesos de molts nervis perquè triar escola és una decisió molt important. Després d’escollir-la encara us queden uns mesos fins a saber si heu entrat a l’escola seleccionada, però no patiu, les escoles estem per ajudar-vos i acompanyar-vos en tot aquest procés.

El primer que us recomanem, abans de començar a pensar quins centres voleu anar a conèixer, és que us informeu de la zona escolar que us correspon en funció del vostre domicili. Ho podeu fer al següent enllaç del web de l’ajuntament ZONES ESCOLARS. Penseu que els punts per domicili són importantíssims a l’hora de fer la preinscripció.  Podríeu escollir una escola de fora de la vostra zona, però estaríeu al final de la llista de tots els infants que sí que ho són i les possibilitats d’entrar-hi serien molt poques.

A les famílies que vulgueu venir a la jornada de portes obertes, us explicarem el nostre projecte, farem una volta per l’escola i resoldrem els vostres dubtes. Fins aviat!