Hem llegit… En Jaumet busca escola

A la classe hem llegit tots junts En Jaumet busca escola.

En Jaumet és un nen molt belluguet a qui no li agrada tenir el cul quiet a la cadira, especialment a l’escola.

Decideix anar a veure món per trobar una escola que li agradi més. Va al desert però no li agrada perquè hi fa massa calor. Va al Pol Nord i tampoc li agrada perquè s’ha d’estar quiet i a sobre hi fa un fred que pela. Va a una escola de la selva però no li agrada perquè els nens han de treballar molt per ajudar als pares i a més han de caminar molt per anar a l’escola. Per acabar va a la Xina i en Jaumet no entén res. A sobre té un accident i el porten a l’hospital. Allà descobreix que els nens també tenen mestres als hospitals i que alguns s’han d’estar molt de temps quiets a l’hospital. En Jaumet s’adona que té molta sort d’anar a la seva escola.

Ha sigut divertit el llibre d’en Jaumet perquè no para mai quiet i canvia d’escola en un pim pam. Les il·lustracions també són molt divertides com el nom de la il·lustradora: Xènia Xinxeta. tenim a la classe un munt de llibres d’en Carles Sala i ens estan agradant molt tots.

Ponç, Dúnia, Marc, Yada i Berta