Ens agrada llegir

contes

Una nova iniciativa de 3r ha estat el projecte d’animació lectora on les famílies dels alumnes han estat convidades a participar-hi. Es tracta d’explicar als companys un àlbum il·lustrat de la manera que més els agradi, com més còmodes se sentin, essent creatius i originals. De manera voluntària, la majoria de les famílies hi han participat al llarg del curs i hem de dir que ha estat una experiència molt emocionant. Els que explicaven la història estaven nerviosos per fer-ho tan bé com sabien i el públic estava expectant per descobrir, escoltar i veure què hi havia dins de cada conte.

Tots ens n’endurem un bon record cap a casa ja que ens hem fet un pòster on hi hem anat guardant les portades dels llibres en miniatura.

Si en vols veure les fotografies clica damunt la imatge.

Però de totes maneres, el projecte no s’ha acabat del tot perquè… a la biblioteca d’aula hi quedaran tots els àlbums il·lustrats perquè els puguem rellegir i gaudir de totes les il·lustracions fins a final de curs!