El joc dels esmorzars saludables

Avui hem fet la darrera reunió del Consell d’Alumnes de l’escola, format pels delegats i les delegades de cada classe. Us fem cinc cèntims de la memòria de l’any i de la reunió d’avui.

“Aquest any hem fet 7 reunions i hem treballat molts temes. Ens hem entès molt bé i ens hem posat d’acord quan ha sigut necessari. El que més ens ha agradat decidir han sigut les consignes de carnaval. Hem treballat d’altres temes com el racó de l’amistat, com pintar el banc del pati, els packs de jocs actius, els cartells per tenir els lavabos més nets, els esmorzars saludables i el nom del grups de delegats i delegades: consell d’alumnes. Amb alguns dels temes hem tingut més èxit que en d’altres.”

Avui, però, el consell d’alumnes ha volgut continuar treballant i, com que encara tenim esmorzars poc saludables al pati, han dissenyat El joc dels esmorzars saludables. Us el deixem a continuació. Ens ajudareu a arribar a final de curs amb mooolts punts??