De colònies a la granja “El Ginebró” 2n i 4t

Els  dies 20 i 21 de maig, els alumnes de 2n i 4t de l’escola vam gaudir de dos fantàstics dies a la Granja El Ginebró.

Els de 2n ens vam convertir en pirates. Vam començar tenyint-nos uns mocadors i vam elaborar colònia de romaní, volíem ser pirates elegants. De nit vam sortir a caçar estrelles màgiques i l’endemà al matí, a través d’una gimcana vam aconseguir trobar el tresor.

Els de 4t vam haver de superar diferents reptes esportius i demostrar que érem uns grans aventurers i esportistes. Tir a l’arc, curses amb sacs gegants, escalada a l’inflable, equilibris… Res va impedir que no ho poguéssim aconseguir!

Van ser dos dies diferents, especials i que tots necessitàvem.

Enllaç a les imatges de 2n

Enllaç a les imatges de 4t.