Coses que passen a 5è

Us fem cinc cèntims d’algunes coses que han passat a 5è aquest primer trimestre:

APRENEM A AVALUAR ELS COMPANYS

Un dia vam fer un examen de medi una mica diferent perquè era oral (sobre el relleu de la Terra) i en comptes d’avaluar-nos la mestra, ens van avaluar els companys. Ens va servir per aprendre a posar nota i ser justos.

MIND MAP IN SCIENCE

In Science we are drawing a mind map with Spenser (a Science teacher from The U.S.A.). It is about nutrition. All the mind maps are very cool.

COM DIVERTIR-SE AMB DISTÀNCIA

L’escola ha tingut una fantàstica idea i ha comprat material per jugar al pati. Els alumnes estem més entretinguts i més contents.

COM TREURE UN AE EN UN EXAMEN

Ens van demanar que féssim un esquema dibuixat de com preparar un examen. La planificació ens ajuda a organitzar-nos per estudiar millor.