Compartim els nostres treballs

Algunes de les activitats que programem a l’escola acaben amb productes finals realment bonics. És el cas del LLibre Màgic (pels alumnes de 4t)  i en Bufalletres  (pels alumnes de 2n).

Com que porten molta feina i queden espectaculars, ens agrada que els comparteixin amb d’altres nens i nenes de l’escola.

En aquesta ocasió,  els alumnes de 2n van explicar els seus contes als padrins de lectura i també als nens i nenes d’Educació Infantil. I els alumnes de 4t van agrair-los els seus contes amb un altre conte: el que havien escrit ells per a l’activitat del Llibre Màgic.