Campanya per a l’estalvi d’energia a l’escola

DSC_0126Dijous passat dia 14 de novembre al matí van venir a l’aula de 2n en Joan C, en Joan P , l’Olga i la Gina de la classe de 6è. Com que fan Science en anglès ens van explicar en aquesta llengua moltes coses sobre l’energia i ens van donar consells per estalviar electricitat: apagar els aparells elèctrics quan no els fem servir, no obrir els llums quan podem aprofitar la llum del sol, apagar els lladres quan no els utilitzem… Després, en Joan i en Joan ens ho van traduir al català. Abans de marxar, ens van donar uns cartells amb consells per estalviar electricitat que hem penjat a la classe. A partir d’ara, un de nosaltres s’encarregarà d’apagar els llums de la classe i tancar els aparells quan marxem.

Ens va agradar molt l’explicació, tot i que no l’enteníem gaire perquè era en anglès. Els nens i nenes de 6è ho van fer molt bé. Ens vam quedar bocabadats de tot el que han après d’anglès des de P-3 fins ara.

Thank you very much!

El mateix dia va venir TV3 a l’escola a gravar els nens i nenes de P-5, 5è i 6è perquè fan algunes matèries en anglès.

Dúnia, Laura, Miquel i Ponç