ADAPTATS A L’ESCOLA

Ara que ja s’acosta Nadal, i després de molts dies treballant les mateixes rutines podem dir que ja estem totalment adaptats a l’escola. Ja ens hem fet nostres els espais, els horaris, hem creat una bona relació amb els companys, i sobretot una bona relació amb les mestres.

Durant aquest primer trimestre hem jugat molt i molt, hem conegut les lletres del nostre nom, hem pintat amb diferents materials (retoladors, pintura de dits, colors de fusta, fruites naturals,…)

També hem après vàries cançons com la “geganta Marcel.lina”, “la castanyera”, “adéu fins demà”, “amb la llum del fanalet”,…