La comissió de biblioteca

A l’escola tenim la Comissió de Biblioteca responsable de dinamitzar el pla de lectura al centre. Aquesta comissió està integrada per mínim un mestre de cada agrupament i es reuneix 3 vegades al més. S’encarrega d’elaborar la programació de dinamització lectora i d’utilització i funcionament de la biblioteca.

Els alumnes de primària dediquen una estona diària a la lectura. D’altra banda cada setmana tots els alumnes, des d’i3, van una sessió a la biblioteca. Les activitats que es realitzen són principalment destinades a encomanar el gust per la lectura (recomanació de lectures, clubs de lectura, visites d’autors i il·lustradors…) i millorar les competències lingüístiques dels alumnes.

La comissió, entre d’altres tasques, és la responsable de l’actualització del catàleg de llibres i revistes procurant que mensualment hi hagi novetats per als alumnes de totes les edats.