Un regal per esmorzar

Els esmorzars a la nostra escola són realment especials. Primer, perquè la base del nostre esmorzar és la fruita de temporada de Ca l’Esther, després perquè el prepara un encarregat o encarregada de cada aula amb la gran col·laboració dels padrins i padrines voluntàries. I a més a més, l’esmorzar és una estona de calma i conversa amb els companys i companyes abans de sortir al pati a jugar.

A part de la fruita també hi afegim fruits secs i bastonets, a més a més de plats fets amb ous de les nostres gallines o els pastissos i arrossos elaborats pels diferents grups quan fan recepta.

Però això no és tot. El dijous passat l’Esther ens va regalar un esmorzar excepcional, pizzes i entrepans variats per tothom.

Agraïm a l’Esther, la col·laboració a través de l’aportació de fruita i verdura i fent-ho sempre amb una rialla i bones paraules. És un plaer!!!

També ens agrada agrair a les famílies que ens porten fruita del seu camp.

I clar, gràcies als padrins i padrines que cada dia ens ajuden a preparar aquests nutritius i variats esmorzars. Són estones molt agradables i disteses…

En definitiva, agraïm a les diferents persones que ens ajuden  a fer créixer l’escola.

1. Laia꧁༒☬༒꧂

La fruita de ca l’Ester és molt bona i dolça. M’agrada que els padrins i padrines ens ajudin a fer l’esmorzar, perquè és una col·laboració de l’escola.