Segona assemblea del curs

Aquest dilluns, a les 11.30, vam fer la segona assemblea del curs.

Una assemblea en què es van exposar temes, bàsicament, de funcionament i per millorar la convivència. Interessants aquestes trobades en què els infants exposen allò que els neguiteja i se senten escoltats i compresos.

1. 😎😎efren

La segona assemblea de curs va ser una mica avorrida encara que vam aclarir alguns temes.
    La vam fer a l’aula de Mitjans a les 11.30.
    Jo no vaig fer cap càrrec, però vaig participar dient algunes solucions.
    L’assemblea és una reunió per decidir i aclarir alguns temes. Està formada per torn de paraula, secretari i moderador.

2. laia☬༒꧂

A la segona assemblea de curs vam decidir coses que a la primera no vam poder decidir. I això ha canviat l’escola, com per exemple la comissió de jocs.