Sant Jordi.1

El dia de Sant Jordi a l’escola és tota una festa que, enguany, va començar de bon matí.

Abans d’esmorzar els Grans van fer una representació per a tots l’alumnat d’una de les llegendes més importants del nostre país… I just entre el punt entre allò tradicional i la transformació en van fer una lectura/interpretació divertida, fresca… on el drac era simpàtic, la princesa sabia com enfrontar-se al drac i el cavaller Jordi era un humil noi que volia ajudar la seva família.

Només entrar a l’aula de Grans vam quedar impressionats per la transformació. S’havia convertit en un escenari! Els espectadors ens ho vam passar molt bé, però els que més van gaudir van ser els Grans, us ho podem ben assegurar!

1. Martina

Tot va començar un dia a l’hora del pati, la Lucía, l’Aissata, la Maria i jo vam tenir la idea de fer una obra de teatre per Sant Jordi, però no qualsevol obra, volíem que la història fos diferent!!
    Ho vam comentar a tots els companys de grans i hi van estar d’acord.
    Vam triar els papers i el vestuari i ens vam posar a practicar.
    El dia 23 al matí era el gran dia, estàvem molt nerviosos, però ens va quedar superbé!
    Va ser una experiència molt bonica i m’agradaria repetir-la.