Presentació del documental “Records del nostre poble” al Museu Terra

Els nens i nenes del grup de grans vam ser invitats al Museu Terra de l’Espluga de Francolí per presentar el documental que vam fer el curs passat, dins de l’exposició temporal “Més lloc per a la fosca” en relació amb l’obra de Víctor Català.

En acabar de veure les projeccions es va establir una interessant conversa entre els espectadors, els nois i noies de l’escola i un dels protagonistes del documental, el Ramon Reñé, per parlar del procés de creació d’un curtmetratge, dels canvis i la relació amb el món rural, entre altres.

Va ser una bonica experiència on els nois davant d’un grup de persones adultes són capaços d’expressar emocions i experiències amb rigor, bones paraules, representant l’escola de Torrelameu fent més gran la confiança cap allò que fem.